söndag 8 september 2013

Riskzon och sjukelisjuk

Hejsan.
förra helgen (alltså igår) var det sista föreställningarna på Riskzon. Det var skönt att det var över, på samma gång som jag blev ledsen över det, Kommer att sakna gänget riskzon. Alla var så kärleksfulla och glada, varje dag som man var där på lägren var roliga. Det var kul att få träffa människor med gemensamma intressen som en, och som var lika kontiga och fjolliga.

Så det här är till er från riskzon som läser detta, Jag fick inga ord ut ur mig igår (om ni minns vid bussen..hehe..) Men jag vill bara få sagt att ni alla är guldvärda, och jag älskar er väldigt mycket. Jag hoppas att vi inte tappar kontakten och träffas snart igen! :)

Yies. Och nu då man lagt undan lägret så sitter man hemma med nästan 38´C feber och förkyldning. Vårt tåg hem igår blev 2 timmar försenad. Vi satte ute och ''Kampade'' tills den kom, de va lite kallt och sånt. Men med gott sällskap var det inte så farligt.

Så ja, Nu skall jag nog fara och vila bort sjukan!
Ha det bra!

_________________________________________________________________________________

Hello.
last weekend (yesterday) we had our last performances in Riskzon. It feels good that it is over, But at the same time I'm sad about it, I'll miss the gang in Riskzon. Everyone were so loving and happy, Everyday on the camp was fun. It was fun to meet people with common hobbies, And who also were as weird and frisky as myself.

So this is for you in Riskzon who is reading this right now, I didn't get any words out of me yesterday (if you remember in the buss..hehe..) But i just want to say that you guys are worth gold, and I love you guys very much. I hope we won't lose contact and will meet soon! :)

Yies. And right now when I've putted the camp behind me I'm sitting at home with almost 38'C fever and a cold,. Out train last night was 2h late. we sat outside and ''Camped'' It was a bit cold and such. But it wasn't that bad since I had good company.

Oh well, Now I'm going to rest to get the sickness away!
Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar