söndag 1 september 2013

Hej venetziansk.

Hallå.
Märks att jag lever ett liv som inget speciellt händer då jag aldrig updaterar.
Anyways, Var det ju Venetziansk i helg, tillbringade den med Malin, Marie, Sanny och Julia. Det var skoj.
Vi hade det roligt vid Sannys lägenhet, åt mycket god mat och lekte ''Jag har aldrig'' Sen gick vi vidare till Netti Julia stack till en villofest, medans vi drack lite vidare och hade det trevligt med Alias spelet, tror vi hade mest ljud av alla haha. Och så bra som jag är har jag ju såklart inga biler woho!
anyways orkar inte skriva mer.
Ha de bra!
_________________________________________________________________________________

Hello.
As you might notice, there's nothing special going on in my life since I never update.
Anyways, This weekend it was a holiday that we call ''Venetziansk'' here, I spent it with Malin, Marie, Sanny and Julia this year. It was fun. 
We had a good time at Sannys apartment, ate lots of food, and played ''Never have I ever'' Later on we went to the pub Netti. Julia went to a summerhouse party and we drank a bit more and had a good time with the game Alias, I think we we're the loudest of everyone haha.
 And as good as I am, I haven't taken any pictures woho!
Anyways, I'm to lazy to write anymore.
Take care!
_________________________________________________________________________________
här har ni en bild på oss, vi fotade den före vi fo ti baren.


2 kommentarer:

  1. hohoho fin bild, minns int att vi fota den, ja måst no ha vari för full, haha.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Voivoi Malin! Jo du måst ha vari de!!

      Radera