fredag 1 november 2013

Halloween Party 2013

Så, Igår årdnade AfterEight Halloween party här vid cafét, Vi hade Tim Burton tema, så alla skulle klä ut sig till karaktärer från hans filmer, eller ha outfits som är inspirerat av filmerna. Jag valde att klä ut mig till corpse bride, Det kändes som min outfit inte var riktit satsad på då jag började laga den dan före, men slutresultatet blev nog helt okej endå vann andra plats på costym tävlingen. Anyways, var en rolig kväll och alla hade riktit coola outfits, här kommer lite bilder som jag sltulit av mina kompisar hihi.
Ha det bra!

_______________________________________________________________________________

So, yesterday AfterEight arranged a halloween party here at the café, We had Tim Burton theme, So everyone were supposed to dress up as characters from his movies, Or wear outfits which are inspired by them. I chose to dress up as Corpse Bride, It felt like my dress wasn't really overages, when I started to make my outfit the day before yesterday, But the end resultat was ok, I won second place on the costume competition. Anyways, It was a fun night and everyone wore such cool outfits, Here's some pictures which I have stolen from my friends haha.
Take care!

________________________________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar