söndag 18 augusti 2013

Long time no blog! Photobomb!

Herregud vad länge sen jag sist updaterade här på bloggen! Som jag nämnde tidigare på något inlägg sa jag hur dålig jag är på att updatera och sånt, men nu bevisar det helt och hållet att det stämmer. 
I allafall. Har det hänt ganska mycket under tiden jag inte updaterat, t.ex. har vi ju hunnit vara på utlandslian, som var jätte kul, vill åka tillbaka. Och nu har ju hela sommaren farit förbi. Men denna sommar har jag faktiskt hunnit med ganska mycket endå, inte som alla andra somrar som brukar se ganska enformiga ut. Har hunnit vara till Provinssirock Festival, Kalajoki och 3 musikal läger (riskzon), och hunnit med premiär. Även tillbringat dagar med mina vänner och sånt. Även fast sommaren gick för snabbt tycker jag att det har varit en bra sommar. Jag skulle vilja lägga upp fullt med bilder på allting, men såklart har ju min kamrea gått sönder men jag bestämde mig för att sno lite bilder av mina vänner hihi >:')
Ha de så bra!
_________________________________________________________________________________

Omg, It was so long ago that I last updated here on the blog! I said earlier on a post that I'm bad at updating and such, but now you can really prove that it is the truth. Anyways, There have been much going on since I last updated here, for example, I have already been on our job training abroad, It was really fun, I wanna go back. And now the whole summer vacation is over. But this summer I surprisingly have gotten a lot of things done, Not like my summer usually look like. I have been to Provinssirock Festival, Kalajoki and 3 musical camps (Riskzon) and even already had the premier. Also spent some days with my friends and such. I think this summer have been good, Even tho it went quickly by. I would like to put up lots of pictures of everything, But my camera broke ofc. But I decided to steal some pictures for my friends, tehe >:')
Take care!
_________________________________________________________________________________
Berlin 2013












Musical Camp Riskzon.



 Provinssirock 2013




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar