måndag 19 augusti 2013

insomnia

Yh, klockan är 2:45 just nu och jag kan inte sova.. har inte sovd på 20h nu, och det värkar inte som att jag kommer somna snart.. börjar utveckla en insomnia tror jag, är sjukt trött, men då jag stänger mina ögon slår de öppet bara igen och jag får ingen sömn, suger nu då skolan har börjat och vi har våra jobbigaste timmar på tisdagar.. woo..
extra point dock att jag har bloggat två gånger idag,he he.
Ha det bra!
_________________________________________________________________________________

Uh, it's 2:45 AM right now and I can't sleep.. I haven't slept for 20 h now, and it doesn't seem like I'll fall asleep soon.. I think I'm starting to develop an insomnia  I'm really tired, but every time I try to sleep my eyes keep popping up, And there goes my sleep, sucks when we got school now and our hardest day is on Tuesdays..woo..
Extra point that I've blogged twice today, he he.
Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar