lördag 6 april 2013

Tattoo

Hello!
en stund sen senast jag skrev.
Anyways denna vecka har jag hunnit med en del, som exempel;
Varit och shoppat med Amanda vid kokkola i Onsdags.
Chillat vid Fredrikas i Torsdags med Anni, och senare på kvällen gått till After Eight och kollat på Hipster Slayer.
Och nu igår var jag och tatuerade mig, var min första tattoo så var ganska excited.
Nåja idag ska det bli skoj med dansgalan och sen vidare till Melody.

Ha det bra!

_________________________________________________________________________________

Hello!
Was a while ago since I last wrote.
Anyways, I have gotten a lot of things done this week, for example; 
 Been to Kokkola this Wednesday with Amanda and did some shopping.
Chilled at Fredrikas with Anni this Thursday, And then later on we went to After Eight and watched Hipster Slayers play.
 And now yesterday I got tattooed, Was my first tattoo so I was pretty excited.
And today is going to be fun with Dansgalan och later off to Melody.

Take care! 
_________________________________________________________________________________

Me and Amanda



The Tattoo
Been a great week, lol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar